The Legend of Dead Kel
The legendary pirate Dead Kel and his Hanged Men have returned to haunt the seas of northern Amalur. Embark on a journey to the distant island of Gallows End with the eccentric Captain Brattigan in an adventure that will uncover a secret so great that it has incited wars and toppled kingdoms. Discover powerful new weapons and Twist of Fate Cards and use them to conquer the island's unique inhabitants. Become the Lord of Gravehal Keep and lay claim to the this once great fort standing upon the edge of a cliff in the most expansive player housing option yet. In an extensive new story and a host of new side quests, battle treacherous new enemies and face exciting new challenges on the mysterious island of Gallows End.*Once the download has completed you will need to restart the title in order to access the downloadable content.