The Chimera Pack
The Chimera Pack breathes new life into both multiplayer and solo skirmishes. First, players will be challenged in 3 new multiplayer maps, with a real change of scenery. Solo mode has not been forgotten, with 3 exclusive challenges. Bir Hakeim drives your army into the Libyan desert, where the Free French Forces resisted the Axis Advance in 1942. You will also play a part in a fight at Majaz al Bab as well as the Zapad operations.