The Anacrusis Challenge Track #0 - The Infinity Pass
LIMITED TIME OFFER – We want to reward our earliest players with something really awesome. For a limited time, we’re selling The Anacrusis Infinity Pass, which will unlock the Premium version of every Challenge Track we produce, forever and ever, until the heat death of the universe. That’s right, for one low price today, you’ll be able to unlock all of the in-game rewards that come with future Challenge Tracks, all you have to do is play the game. What kind of rewards? We’re talking about all the hottest business. The latest dances, hot costumes, the newest gun skins, plus new banners, titles, and even more. But wait, there’s more! You can showcase your Infinity Pass in-game by selecting this stylish and exclusive Infinity Pass player banner (Infinity Pass banner coming soon).