Test Drive Unlimited Solar Crown - Ford GT 2006
Inspired by the famous 1960s Ford GT40, the 2006 Ford GT pays tribute to the four-time winner of the 24 Hours of Le Mans. The design of this prestigious and high-performance car is reminiscent of its predecessor. It has a 4.4 litre V8 mid-engine that generates 558hp. This unique vehicle is legendary among all car enthusiasts.