Super Kids Racing : Remastered Demo
Get Ready for Ultimate Kids Racing Adventure. This game will give you chance to make your kids happy with your happiness. Features -Suitable specially for kids and there families too. -8 Racing Challenges with upto 100 laps in the game. (Free Version has 1 Challenge Unlocked). -More then 100 cars available in the game. (Free Version has 2 cars unlocked). -Various different environments like desert, snow, city,highway, etc. -Both Kids and family will Enjoy this game. Get Ready for Racing Adventure...........