Super Kids Racing : Mini Edition
Super Kids Racing : Mini Edition offers wide variety of challenges which involves 5 different seasons with many different types of vehicles to choose from. Players will love to complete these challenges with their friends in split-screen multiplayer mode. Get ready for ultimate racing adventure with your friends and family.