"Special Stickers 7" sticker set
Have fun communicating with other players using stickers! This add-on contains: - "Special Stickers 7" sticker set Bring a special touch to your chats with these Japanese-style stickers! After purchasing, speak to the Courier and select Add-on Content to receive the content. You will then be able to use it in the Chat menu.