SMITE Digital Deluxe 2022
Go Ahead. Play God! The SMITE Digital Deluxe Edition is the premier way to join the Battleground of the Gods. This amazing bundle includes the Ultimate God Pack and the Season Pass 2022 at an instant savings over buying them separately. You’ll get every current and future God in SMITE -- forever! Get instant access to the current roster of over 110+ characters, and instantly unlock the newest Gods upon their release. For each new God released in 2022, you’ll get the following content: - Voice Pack - Limited Ascended Skin - Additional Tier 1 Skin - Emotes (Wave and Clap) That’s not all! The SMITE Digital Deluxe Edition also includes three cosmetics you can only get in the Season Pass: the Limited Space Scoundrel Danzaburou Skin, Space Scoundrel Loading Screen, and the Most Wanted Title. Plus: As a special bonus, you’ll receive 1000 Gems to spend on in-game cosmetics, Battle Passes and more -- the choice is yours!