Skewer
Presented by Slim Jim, the Skewer is a phenomenally powerful weapon tip. It creates a custom-skinned Javelin Gun when combined with the Telemetry Spike.A single shot from this high-pressure Javelin Gun is enough to send Necromorph bodies flying before solidly pinning them to the ice. Soldiers on Tau Volantis called this enemy suppression technique the Necro Kebab.