Sins of a Solar Empire: Rebellion - Forbidden Worlds
The war between the loyalists and the rebels within the TEC, Advent and Vasari continues within the depths of Trader Space. Yet, this sector of the galaxy has far more worlds and far more history than any of the factions are aware. Survival forces each to expand into the unknown, discovering worlds of hazard, wealth, risk, and mystery. Most ominously, the Trader factions have been loathe to expand to these worlds due to the dark myths that surround them.