Signature Shot Pack
This exclusive content pack contains the Viceroy Outfit, which can be found at the Bunker, Motel Room or at a Hideout. This pack also includes a mission which becomes available after having unlocked the ctOS Control Centers in Brandon Docks and the Wards. Completing the mission unlocks the Biometric Rifle, which can be found in your Weapon Wheel after completing the first mission.