Seer's Gear Bundle
Some pirates may mistake your inner calm for a reluctance to defend yourself - but you always come prepared. The Seer's Gear Bundle contains the Soaring Oracle Costume, Weapon Bundle and Banjo, along with 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.