Secret Agent Honoka Costume
Promise you won't tell anyone! This super secret spy suit is available for DOA5LR New Costume Pass 2 holders only. *A free download of DOA5LR Costume Catalog 11 is required. *You must have the latest update installed before using this costume. *Character must be purchased separately.