Samsung QLED TV Forza Motorsport 7 Car Pack
This add-on features 7 new cars for you to collect, race, and customize including the 2017 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, 1978 Porsche #78 MOMO 935/78, 2015 Honda Ridgeline Baja Trophy Truck, 1984 Nissan #20 Coca-Cola Bluebird Super Silhouette, 1957 Maserati 250F, 2016 Toyota Land Cruiser Arctic Trucks AT37, and 2017 Fiat 124 Spider Abarth. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired separately, or as one of the six monthly car packs included with the Forza Motorsport 7 Car Pass.