Runner2 Good Friends Character Pack
The Good Friends Character Pack is virtual proof that friendship is the most beautiful thing in the world. Featuring the likes of Josef (Machinarium), Spelunky Guy (Spelunky), Razputin (Psychonauts), Dr. Fetus (Super Meat Boy), Quote (Cave Story), and Invisible CommanderVideo (duh), it’s perhaps the first-ever piece of DLC that’s capable of ending every war in the world and inspiring people everywhere to hold hands and whistle some sweet tuneage.