Ruka Exclusive Costume "Marie Rose Outfit"
A costume for Ruka to dress up as Marie Rose Early Purchase Bonus This is a costume for Ruka to dress up as Marie Rose from the DEAD OR ALIVE series. It can be accessed in-game. Note: Bonus content might be made available later as purchasable content.