Black and blue, god vs man, day vs night! Unleash your own one-car reign of terror with the official Batmobile Battle-Car from the upcoming blockbuster mega-film, Batman v Superman: Dawn of Justice! Three exclusive Antenna flags to pledge your allegiance to the World's Finest trio of Batman, Superman, or Wonder Woman.