Rico's Signature Gun and Monster Truck
"Two must-have downloadable items to help you to cause maximum chaos by land, sea and air:Rico's Signature Gun: Customised by the Agency and adapted for Rico’s shooting style, this deadly accurate and powerful pistol packs an extra punch with precision, power and flair. Monster Truck: If you can't go through it, just go over it! The usefulness of an oversized monster truck when destabilizing small countries is clearly evident."