Reckoning Sorcery Bonus Pack
Equip your hero with a unique selection of Sorcery-enhancing gear. Includes a unique armor set, a unique talisman, and three unique weapons to boost your magic attack damage, magic resistance, and mana regeneration skills. Once the download has completed you will need to restart the title in order to access the downloadable content.