Reckoning Might Bonus Pack
Equip your hero with a unique selection of Might-enhancing gear. Includes a unique armor set, a unique shield, and three unique weapons to boost your damage resistance, health, and attack damage. Once the download has completed you will need to restart the title in order to access the downloadable content.