Reckoning Finesse Bonus Pack
Equip your hero with a unique selection of Finesse-enhancing gear. This pack includes a unique armor set, a unique shield, and three unique weapons to boost your critical attack damage, evasion, and stealth skills. Once the download has completed you will need to restart the title in order to access the downloadable content.