Realm Royale Bass Drop Bundle
The party never stops with the Realm Royale Bass Drop Bundle! Start the party with the Bass Drop Skydive, then start dropping beats - and enemies - as the Technomancer Mage. Ride into battle on the Neon Booster hoverbike mount, which is also featured in the Boosted animed spray! And If you lose a fight but aren't quite ready to face the music, you can attempt to escape your fate as the always-fashionable Beat Boks chicken! The Bass Drop Bundle contains the following items: Technomancer Mage Skin Neon Booster Mount Beat Boks Chicken Skin Bass Drop Skydive Boosted Animated Spray Realm Royale allows you to choose a class, then loot deadly weapons and powerful abilities to create your own Champion. Explore a fantasy world from horseback, and craft game-changing legendary gear. Can you survive the first 100-person fantasy Battle Royale?