PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Point Break Heists
The Point Break Heists DLC represents a dream come true collaboration for us developers in the OVERKILL crew. For those of you who've been playing PAYDAY games since the first one came out, you know Point Break was one of the heist movies that was the core inspiration for PAYDAY. Bodhi's Pool Repair, anyone? Other than two heists, this DLC comes with a new contact, pistol, 6 songs, 4 masks, patterns, and materials.