This bundle includes: - 1000 Overwatch Coins - Polar Baptiste Epic Skin With Overwatch Coins, you can unlock the Premium Battle Pass, buy in-game cosmetic items or skip tiers in the Premium Battle Pass. Tier skips do not apply to Prestige tiers.