Override: Mech City Brawl - Maestro
Maestro hits the arena, bringing melodic disorder to everything around him. With the ability to summon musical notes that dance around enemies and unleash various effects, Override’s 2nd mech DLC will have his confident opponents singing a different tune. Piloted by a toymaker who wishes for nothing more than to break away from the monotony of a mundane, digital world, Maestro’s notes can be summoned in different combinations to spark unexpected mayhem. He can cause enemies to overheat and slow down significantly, giving him the upper hand in combat, or use his Ultimate to perform a symphonic beat down!