Override: Mech City Brawl - BETA
We need your help to make Override as awesome as possible before launch! The closed beta is a work in progress version of the game and does not include all game modes. This means you will very likely encounter bugs, lag, matchmaking issues, framerate problems, and a whole range of other unforeseen problems. This is where you come in! Please go to overridegame.com and fill out our survey after playing to let us know what you liked and disliked, and where you encountered issues. Our goal is to address all of your feedback to create the best game possible. Thanks for your help, and remember... No Gears, No Glory. About Override: Override: Mech City Brawl is a 3D mech-based brawler. Control gigantic robots and duke it out in fantastic cityscapes. Epic battles await with distinctive mechs in 1v1 and 2v2 brawls, 4-person free-for-all, or 2 to 4-player party co-op – where each player controls one part of a skyscraper-sized mech. The game also features a single-player campaign to go it alone.