This Special Ninjutsu DLC unlocks new Ninjutsu for your original ninja. Harness the chakra of Three Tails and unleash a shockwave to blast away your enemies! Content includes: - Ninjutsu: Host Transformation: Three Tails (Defense Type) *After downloading this content, open the game and navigate to the Add-Ons section in the Gift Box at the Inn inside the Hidden Leaf Village online lobby. *This content is limited to Ninjutsu only. It does not include new VR Masters or Training Rank rewards.