NBA Playgrounds - Hot ’N Frosty
The new content keeps coming for NBA Playgrounds! With the Hot ’N Frosty expansion pack, you get eight new unlockable NBA rookies, three original playgrounds, three fresh tournaments, and three brand-spanking new balls.