NBA 2K23 International Commentary Pack
This product will no longer be available for purchase as of 11/30/2024. NOTE: All multiplayer servers for NBA 2K23 will be shutdown as of 12/31/2024. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. Enjoy NBA 2K23 with in-game NBA commentary in Spanish or Chinese.