NAPE RETROVERSE COLLECTION
Relive an experience from the past with 4 retro games from the 8-bit era! From Platformer, Adventure and Exploration Shoot’em Ups games! Respecting the limitations of the 8-bit era, but with special additions like optional retro visualizations and filters to transport us back to the nostalgic era of the 80s or 90s. KEY FEATURES ● 4 Retro 8 bit games ● Topview Adventure ● Sideview dungeons ● Hardcore platform based le ● Save feature ● Hardcore fastfight bosses ● Spaceship shoot’em up ● Infinite shoot’em up battleAdventure and Exploration Shoot’em Ups games!