A limited time set of 16,000 Hero Crystals (13,000 + 3,000 crystals). Available until Tuesday, February 18, 2025. Hero Crystals are in-game currency that can be used to draw Roll Tickets and exchange items in the Shop in My Hero ULTRA RUMBLE. *This product can be purchased only once per account and is non-refundable.