Middle-earth Characters - Pack 1
The battle for Middle-earth rages on! Play as Sauron in the Second Age - the evil lord in his disguise who deceived the Elves into trusting him. Defend Middle-earth as noble warriors Prince Imrahil, Beregond, and Théodred. Or play as Sméagol, the Hobbit corrupted by the One Ring; turning him into the untrustworthy creature Gollum.