Enhanced Premium Pack includes: - Captain America (Future Soldier) - Captain Marvel (Mar-Vell) - Magik (Phoenix 5) - Nico Minoru (Sister Grimm) - Wolverine (X-Force) Note: Premium skins must be used with the equivalent in-game character. Characters may require unlocking through gameplay. Premium skins will be automatically delivered in-game by 6 October 2022. Terms apply.