Marie Rose Character + Debut Costume Set
Includes the character Marie Rose for DOA5LR: Core Fighters, along with her Santa's Helper, School Uniform, Gym Class, Cheerleader, and Nurse costumes. *You must have the latest update installed before using these costumes.