Man in gravity
Man in gravity - a runner in which the player is able to control the force of gravity (change the gravity up and down). The goal of the player is to run as far as possible, and preferably get a better result than other players (the game has a leaderboard). The visual design of the game was designed in minimalism. The entire game world is generated from pre-prepared sections of tunnels. In this game, the key role is played not only by the skill of dexterity of the player, but also his luck. Press "A" to change the gravity!