Mac’s Snowboard and more
Push your skills to the limits with Mac Fraser in the epic return of SSX. Riding a Level 6 Ultimate snowboard, take the high-flying trickster around the world and prove you have what it takes to conquer the world’s deadliest descents. Utilize an exclusive special snowboard attribute perk during your runs and progress faster and earn SSX Credits with a Level 4 Geotag.