Like a Dragon: Infinite Wealth Hero's Booster Pack
This pack allows you to increase your party members' level and job rank by 1. Includes: - Leveling Set (Small) x 1 - Gearworks Crafting Set (Small) x 1 - Job Leveling Set (Small) x 1 * These consumable items grant enough EXP to raise a character's level by 1 and enough Job EXP to raise the rank of the corresponding job by 1. * Please note that these items only grant as much EXP as needed and are therefore of greatest benefit when characters are their furthest from a level or rank up. * These items cannot be used by characters who have reached their maximum level or job rank.