Kingdoms of Amalur: Reckoning Online Pass
Enter the ancient tournament grounds of the House of Valor in Kingdoms of Amalur: Reckoning.The Grand Champion Tyr Magnus challenges you to compete in the Valor Arena. Overcome all obstacles to survive this barbaric tournament and seize control of the arena.*Experience seven exclusive quests as you battle through the Valor Arena, meeting new companions and rivals along the way.*Prove your skill and earn unique rewards as you battle against your choice of deadly foes via the Battle Board.*Unlock the Champion’s Manor, distinct player housing available only through the House of Valor.*Own the arena to claim the wealth and glory that come with being Champion.