Killer Klowns From Outer Space: Infernal Tracker - Slappy
As a Dark Jester, more than just laughter is needed to satisfy this Klown. Nothing is more funny to Slappy than the sounds of humans fleeing in terror. Slappy is a special character skin for the Tracker Klown Type and is only cosmetic.