Killer Klowns From Outer Space: Infernal Tank - Gutso
Never satiated, Gutso has been hunting and consuming humans for many many ages. Driven by this hunger, genetic evolutions have taken this Klown to new levels of Konsumption. Gutso is a special character skin for the Tank Klown Type and is only cosmetic.