Killer Klowns From Outer Space: Infernal Hunter - Zombo
Bearing scars and "leftovers" from a previous invasion attempt long ago, Zombo returns with a vengeance to consume any human that crosses his path! Zombo is a special character skin for the Hunter Klown Type and is only cosmetic.