Killer Klowns From Outer Space: Infernal Brawler - Impy
A devilish little imp with a knack for killing. Don't let the tail fool you, Impy is light on his feet and ready to strike fear into the hearts of those frightful human snacks. Impy is a special character skin for the Brawler Klown Type and is only cosmetic.