Killer Klowns From Outer Space: Human Summer Outfit Pack
The sun is out, and the beaches of Crescent Cove are brimming with energy! Gear up for the Klown invasion with this assortment of summer themed human cosmetics! This DLC includes summer themed tops, bottoms, hats, and eyewear. All items are purely cosmetic and do not alter gameplay.