Kaori’s Snowboard and more
SSX is back! Kick it into high gear once again with Kaori Nishidake, the one-time Japanese Olympic team hopeful who’s here to conquer the world’s most treacherous mountains. Complete the SSX journey riding a Level 6 Ultimate snowboard while utilizing an exclusive special snowboard attribute perk during your runs, and progress faster and earn SSX Credits with a Level 4 Geotag.