Infinity Actual Kit
Recommended kit for UNSC Infinity S-IV first contact and asymmetric engagement operators. Includes ‘Prime’ Recruit armor skin, ‘Prime’ Assault Rifle weapon skin, Scanner helmet, Strider helmet, and ‘Prime’ emblem.