Immortal Realms - Fangs & Bones
Fangs & Bones includes two unique Lords, the Winter Wolf and the Skeleton King, ready to lead your armys of the night to victory. They both come with unique abilities and character models and are available as Lords for your armies in the Skirmish mode. In the Sandbox mode, they appear once per playthrough in randomly selected Manors, where they appear as the first choice of characters that you can recruit to lead your troops into battle.