Horror Adventure Demo
Horror Adventure is a interactive experience set in a procedurally generated haunted house. You're a paranormal investigator and you find yourself exploring what appears to be a old abandoned manor. You will be able to interact with basic items and limited tools at your disposal. The procedurally generated random house will create random locations and scares for you (Procedural level generation is available in Full version Only). So make sure to keep your eyes open at all the times, put your headphones on and enjoy the game! Features: 1. Immersive First person interactive gameplay which allow the player to control various handheld elements. 2. Procedurally generated random house to increase the scare factor and replayability. (Procedural level generation is available only in Full Version) 3. Demo version gives access to only 1 Level. (Buy Full Version to unlock all the features) 4. Featuring different demonic entities, each designed specifically according to the procedural nature of the levels. 5. Save/Load feature so that you can take a breather in between. 6. Both Keyboard and Controller support provided. ( Use arrow keys to move front or back and use mouse to change direction. Use Space Bar to grab any key, torch or open any gate where you see Hand mark). Note: Procedural Level generation is available only in Full Version. Demo version has access to 1 Level.