The Summer Bonus Episode is available for players who own the Full Experience or own the combination of Intro Pack + Upgrade Pack, at no additional cost. For all other players, the Summer Bonus Episode will be available for individual purchase later in the Season, packaged together with a third bonus mission for one price. At that time, Full Experience and Upgrade Pack owners will also get access to the third bonus mission at no additional cost. Consisting of two separate ICA missions, The Summer Bonus Episode catalogues Agent 47’s first trips to both Sapienza and Marrakesh, and is set apart from the main story. These playful missions present players with a range of new in-game Challenges and Opportunities that will entertain, along with an entirely new setting for Escalation Contracts and Elusive Targets. THE ICON: When the town of Sapienza is taken over by a film crew shooting a new sci-fi blockbuster, Agent 47 must aim to retire one of the cast members during a climactic scene being staged late at night in the town square. A HOUSE BUILT ON SAND: Set in the frenetic night markets of Marrakesh, a mole for a major construction company is about to sell secrets to their largest rivals. Agent 47 is tasked with making sure the leak stops there.