Welcome to the sunny Italian coastal town of Sapienza, a dense location full of challenges and packed with opportunities for the creative assassin. Track down Silvio Caruso and destroy a deadly virus in this multi-layered mission. This location includes multiple challenges, targets, weapons, gear, starting locations, stash points and location mastery as well as a whole Mediterranean town to explore. As with all locations within HITMAN, dark secrets and engaging stories are everywhere to be found in charming Sapienza.