Follow Agent 47 as he travels to Hokkaido, Japan and checks-in at the hyper-exclusive Gama facility situated on a snowy mountain peak, with breath-taking panoramic views. The private hospital utilises advanced surgery techniques and research practices, boasting its own Zen garden, organic sushi restaurant and traditional Japanese hot spring. A resident AI system operates within the facility to ensure the well-being and security of all Gama patients. Hokkaido includes a main story mission with multiple Opportunities, weapons, disguises and items - plus location challenges and live content with Elusive Targets, Escalation Contracts, and Featured Contracts.